سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ۱۴:۳۲
سیستم آموزش مجازی موسه میعاد تربیت کارآفرین پذیرش دانشجو اسلایدر شماره ۴ دانشگاه اسلایدر شماره ۳ موسسه اسلایدر شماره ۱ موسسه

برگزاری مسابقات سازه‌های ماکارونی در مهاباد

مسابقات سازه‌های ماکارونی در مهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد؛ نخستین دوره مسابقات سازه‌ های ماکارونی دانشجویی در مهاباد امروز به همت دانشگاه غیرانتفاعی میعاد در این شهرستان برگزار شد.
مدیر اجرایی این رقابتها درحاشیه برگزاری این مسابقات گفت: ۱۶ تیم دانشجویی امروز در دو نوبت در رشته‌ سازه‌ های فشاری و متمرکز با اوزان بین ۵۰ تا ۱۴۰ گرم به رقابت پرداختند.
پیام شیخ ‌محمدی، با بیان اینکه این مسابقات برای نخستین بار در این شهرستان برگزار شد افزود: در نظر داریم هر ساله این مسابقات را در مهاباد برگزار کنیم که از سال آینده به صورت منطقه‌ای و از سالهای بعد نیز در وسعت بیشتری برگزار خواهد شد.
شیخ محمدی تصریح کرد: پیش از برگزاری این رقابتها با برگزاری یک کارگاه آموزشی سه ‌روزه با شرکت بیش از ۲۰ نفر ازدانشجویان رشته‌های معماری و عمران این شهرستان، آنها با نحوه ساختن سازه‌ های ماکارونی و اهمیت آن به صورت عملی آشنا شدند.
وی، ترویج کار گروهی و بهره‌گیری از خلاقیت دانشجویان را یکی از اهداف برگزاری این رقابتها عنوان کرد و گفت: در این مسابقه ‌ها در رشته فشاری ۱۲ تیم و در رشته متمرکز هم چهار تیم شرکت داشتند.
شیخ محمدی، ایجاد روحیه رقابت سالم، آشنایی دانشجویان با نحوه ساخت یک سازه در مقیاس کوچک و مشکلات ناشی از آن، ایجاد روحیه همکاری و تعامل در دانشجویان، مرور دروس مرتبط مثل مقاومت مصالح، تحلیل و بارگذاری را از دیگر اهداف این مسابقه عنوان کرد.

‌ ‌

 

Template Design:Dima Group