سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ۱۱:۰۲
سیستم آموزش مجازی موسه میعاد تربیت کارآفرین پذیرش دانشجو اسلایدر شماره ۴ دانشگاه اسلایدر شماره ۳ موسسه اسلایدر شماره ۱ موسسه

برگزاری جلسه هم اندیشی و مشورتی ریاست و اساتید محترم موسسه‌ی میعاد


طی جلسه ای که در روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۵/۲۴ در سالن اجتماعات موسسه و با حضور ریاست ، معاونت فرهنگی و دانشجویی و اساتید محترم برگزار گردید دکتر یزدانفر ریاست موسسه برنامه ها و اهداف موسسه را برای آینده بیان کرد.

دکتر یزدانفر در ابتدای سخنان خود به پایه گذاری شیوه نوین تدریس بصورت هوشمند اشاره و اضافه کرد که لازمه اجرا این طرح و شیوه  ،همکاری و همیاری اساتید و همچنین رضایت مندی دانشجو است

 

 

رییس موسسه میعاد در بخش دوم سخنانش شعارتربیت کارآفرین را برای میعاد مطرح و در آن به اهمیت آماده کردن دانشجویان برای محیط کسب و کار اشاره نمود و اضافه کردند که برای مسلح نمودن دانشجویان به ابزار های لازم برای موفقیت در محیط کسب و کار باید آنها را به مهارت های علمی و مهارتی رشته خودشان تجهیز کنیم و هر دانشجو علاوه بر دروس مصوب وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری بنابه ضمینه رشته تحصیلی خود و آینده شغلی که برایش مستتر است و در دوره های علمی و مهارتی متناسب شرکت و گواهی آن را کسب نماید.

دکتر یزدانفر گفت : اساتید گرامی باید سعی کنند به جای جزوه های دستی از جزوه های هوشمند برای تدریس در کلاس استفاده کنند تا زمان خود را برای دیکته کردن جزوات از دست ندهند و بیشتر زمان خود را برای انتقال محتوای دروس بگذرانند. لذا زمینه اجرا این کار فراهم شده و تمامی کلاس های درسی موسسه هوشمندسازی شده است  .

 ایشان اضافه کردند :برای هدفمندسازی سرفصل ها و رشته های تحصیلی ،در هر ترم دو دوره مهارت آموزی مختص به هر رشته با مشورت گروه های تحصیلی برگزار می گردد. همچنین برای این هدف (تربیت کارآفرین)  طرح جدید به وزارت علوم ارائه و تصویب شده است و محور اصلی این طرح سرمایه گذاری روی افراد و یاددهی و مهارت آموزی فرد برای یادگیری و پایه گذاری مشاغل جدید با سرمایه کم است.

وی خاطر نشان کرد : لازمه جذاب بودن کلاس برای دانشجویان  شیوه تدریس استاد می باشد. همچنین برای پیشرفت دانشجو استاد باید سعی کند ایده ها و تحقیقاتی جدید برای شغل یابی به دانشجو ارائه کند و اشخاص موفق رشته در حال تدریس را به دانشجو معرفی کند . یزدانفر افزود: برنامه حال حاضر دانشگاه سرمایه گذاری و کار کردن بروی فعالیت ها و تحقیقات پژوهشی است .

دکتر یزدانفر در پایان سخنانش یادآور شد: موسسه میعاد فعالیت خود را از سال ۹۱ با ۱۷ دانشجو آغاز کردو اکنون مفتخر است اعلام کند امروز به لحاظ پیشرفت به جایگاهی رسیده است که اسم موسسه میعاد مثالی است بر سر زبان ها در موسسه‌های سراسری و وزارت علوم به عنوان تنها موسسه‌ی دیجیتال ایران و تلاش شده است که در هر ترم بر امکانات موسسه افزوده شود تا سطح علمی موسسه بالاتر و هدف دار تر شود .

در پایان جلسه ریاست موسسه با تشکر از اساتید و تلاش هایشان دقایقی را به ارائه انتقادات ، پیشنهادات و راهکارها  از سوی اساتید محترم اختصاص داد.

Template Design:Dima Group