جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۰۱
سیستم آموزش مجازی موسه میعاد تربیت کارآفرین پذیرش دانشجو اسلایدر شماره ۴ دانشگاه اسلایدر شماره ۳ موسسه اسلایدر شماره ۱ موسسه

ایجاد تغییرات در کد دانشجویان جدیدالورود

به اطلاع کلیه دانشجویان ترم پاییز ۱۴۰۰ و زمستان ۱۳۹۹ که کد دانشجویی آنها با عدد ۰۰ و ۹۹۲ شروع میشود میرساند که که کد دانشجویی آنان تغییر کرده و لازم است که به ابتدای کد دانشجویی خود عدد ۴ را اضافه نمایند. بعنوان مثال دانشجو با کد دانشجویی ۰۰۱۶۵۰۲۰۰۳ به ۴۰۰۱۶۵۰۲۰۰۳ تغییر یافته است.

 

توجه شود که این تغییر هم در نام کاربری هم در رمز عبور و در هر دو سامانه آموزش مجازی و دانشجویی اعمال گردیده است.

 

همچنین با توجه به تغییر صورت گرفته در سامانه دانشجویی (مروارید) این گروه از دانشجویان، توضیحات تکمیلی زیر ارائه میگردد :

 

بدلیل تغییر شماره دانشجویی دانشجویان (ورودی ترم های بهار و پاییز ۱۴۰۰) لازم است که قبل از ورود به سامانه اطلاعات ثبت نامی خود را بررسی و مورد بازبینی قرار دهند.

در واقع با اولین ورود خود با صفحه اجبار اطلاعات پایه مواجه میشوند که لازم است با کلیک بر روی هر بخش در سمت راست و بررسی اطلاعات آنها در صفحه باش شده در سمت چپ آن، نسبت به تایید صحت و همچنین وارد کردن اطلاعات بخشهای خالی ستاره دار (اجباری است) ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

توجه داشته باشید که فقط وارد کردن اطلاعات بخشهای ستاره دار ضروری میباشد

 

در بخش English Information نیز اطلاعات زیر را وارد نمایید:

 

Name نام دانشجو Family: نام خانوادگی دانشجو
Father Name نام پدر دانشجو Place of issue محل تولد دانشجو
Birth of Date تاریخ تولد دانشجو    

 

در پایان بر روی بخش ثبت نهایی کلیک کرده و در صفحه مربوطه بر روی ارسال جهت بررسی کلیک نمایید تا ثبت اطلاعات شما در سامانه تکمیل گردد. سپس از سامانه خارج شده و مجددا اقدام به ورود به سامانه دانشجویی (مروارید) نمایید.

 

با تشکر

Template Design:Dima Group