سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ۱۴:۰۲
سیستم آموزش مجازی موسه میعاد تربیت کارآفرین پذیرش دانشجو اسلایدر شماره ۴ دانشگاه اسلایدر شماره ۳ موسسه اسلایدر شماره ۱ موسسه

بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد جناب آقای دکتر شجاعی از دانشگاه میعاد

بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد جناب آقای دکتر شجاعی از دانشگاه میعاد:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه روز سه شنبه مورخ ۹۸/۱۱/۱ دکتر شجاعی فرماندار شهرستان مهاباد به همراه معاونین و حراست فرمانداری از مجموعه کلاس ها و روند برگزاری امتحانات بازدید بعمل آوردند.
در آیین این بازدید دکتر سالار یزدانفر رئیس دانشگاه از اقدامات و پروژه های در دست اجرا و هم چنین از برنامه های پیش رو دانشگاه گزارشی ارائه نمودند که از جمله افزایش رشته های تحصیلی ، برگزاری دوره های مهارت افزایی و تقویت کارگاه ها و آزمایشگاه های تخصصی و … نیز اشاره کرد.
دکتر شجاعی نیز در این بازدید ضمن تقدیر از اقدامات بسیار خوب انجام شده ابراز امیدواری کرد که با اهتمام ویژه شاخص های علمی و پژوهشی دانشگاه مورد توجه قرار گیرند. ایشان از امکانات تخته وایت بردهای هوشمند و تمام دیجیتال و سیستم های رایانه ای پیشرفته و هم چنین از روند امتحانات پایان ترم به جهت برگزاری رقابتی سالم بازدید بعمل آوردند. در خاتمه معاونین ایشان جناب آقای مهندس کردستانی و حراست محترم جناب آقای حسن زاده در خصوص پیشرفت مجموعه نکات بسیار حائز اهمیتی را اشاره نمودند.

Template Design:Dima Group